November 5, 2014

Ewal - Kembalikan semula (Lirik)

Kau adalah cinta terakhir dalam hidupku
Kau tutup semua pintu cinta buat diriku

Masihkah bisa ku katakan padamu

Chorus
Maafkanlah , maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah cukup sudah... Sakitnya... Jiwa

Kau musnahkan semua
Cerita cinta ku dengan mu
Kau pergi tinggalkan aku jauh
Sendiri

Jatuh aku tanpa mu
Hilang semua harapan dan impianku

Maafkan lah, maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah

Ohhhh mengertilah.. ku ingin kau mengerti sayangku
Ku mohon kembalikan semua
Rasa cinta kita
Yang dulu semula... Semula
Kembali semula
Semua......



January 12, 2014

FRIM

hye guys,

Long time no see ya. btw happy new year 2014 :) hehehe. now already 12th day of year 2014. im 26 years old now. omg, cant believe this. haha tuwa pon tuwa la...

erkk. apa aku nak merapu kat blog ni? haha ini semua kerana Azza !! hahaha. :p

nah amik gambar-gambar ni. "A picture speaks thousand words" right? :-p

 
[01.01.2014]
 
On the first day of year 2014, we were going to FRIM (you may find out what is FRIM here). this is an interesting place for hiking and relaxing your mind :)



this is the first day of year 2014. and where we begin. cewahaha.
 

Apa pun halangan, susah senang sama-sama :) #AsperaSiblings

walaupun jalan berliku-liku, kami tetap rempuh.
 

Let's canopy walk guys.


Canopy Walk RM5.00 per person for adult.

Lepakking and shooting some pictures

susah senang sama-sama kan adik beradik ASPeRa.

aku tu dah kenapa? hehe

ni laa titian ukhuwah. ehh :)

caption taken from my fb & ig account:-
"Sempena tahun baru 2014 ini, ku pergi bertapa untuk tenangkan diri dan berharap segala segala yang telah naik, bakal naik, ternaik ataupun dinaikkan akan TURUN.. terutama sekali berat badan aku.
Kbai" hehe #sarcasm

comel tak kami? hikhikhik.
 
btw I really enjoy this wonderful moment. Alhamdulillah, ini adalah permulaan yang baik bagi tahun 2014 setelah banyak yang berlaku dalam hidup aku pada tahun lepas. =)

Thank you Allah for this rainbow of my life. Thank you family for keep praying for me. andd Thank you ASPeRa Siblings for being my best friend whenever during hard or happy time. :-)p

December 20, 2013

Tahniah Kak Chaied

i'm sorry my dear blog, always NOT the latest update and rarely updated. huhu.

[30.11.2013] 

Congratulations to my dearest sister Kak Chaied ! :) Barakallahulakuma. May Allah bless you and your husband..

Thanks to Abe Rizal Hazidi, PHOTOAURA Crew for capturing this awesomeness picture. I really love this. Good Job! hihi (buleh nok tepoh jugok ni, *tapi x tahu bilo..haha)


with sporting and beautiful kak chaied's bff :)


 hihi #candid picture here


so guys, it is recommended to have them (PHOTOAURA's crew) to capture your wedding moment. maybe you guys can look more pictures in their facebook page and also there's a contact number! :-)


September 6, 2013

blog under construction

huyoo.
bunyi macam arkitek tengah re-design this website.
how i wish. lol :p
btw,
nak ubah la layout yang membosankan ni.
but
dont have time la, busy giler katanya. ah, alasan sama.
hehe
yela yela
will be back to you soon.
kbaii

September 5, 2013

naik minyak

ramai kan naik minyak sebab minyak naik.
yang naik hantu pun ada. kalah "the conjuring".
rakyat didahulukan katanya. auwww.
suka la tu semua kan, sebab tu sampai naik minyak. haha.

orang vvip macam aku ni tak heran la kalau setakat 20sen tu, gaji 20k sebulan kan. wawasan 20sen20sen katanya. terima kasih chuolls. *

naik train je lah. kbaii