June 24, 2009

.kita main rindu-rindu nak?.

.
hari ni aku tak de apa yg nak dimuatnaikkan kat dlm blog ni.
aku hny melilau2 n merayap2 kt friendster, facebook n blog2 lain.

aku kebuhsanan juga sbnrnya..
dan masih membilang2 hari bila masuk sem.

*rindu jugak nak mengadap buku dgn rambut yg kucar-kacir bila dekat nak exm..
*rindu jugak aku bila nak tidur2 dlm kuliah kt dkp yg selesa.ops..hahaha.
*rindu jugak nak bermain2 mata dengan lecturer2 ku yang comel2 dan hensem2. ^_^

*rindu jugak nak bermain2 dgn bacteria2 kt microbiology lab dan mengira2 biji jagung kat dlm genetic lab..

*rindu nak dengar suara2 merdu bebelan lecturer2 ku yang malang dapat pelajar macam aku. hehe;p

tu lah aku, bila balik u, aku nak blk rumah, bila balik rumah, nak balik u.
tak pernah rasa nak bersyukur dgn apa yang ada.
hahaha;D terok betul la.

bila kt rumah ni,
*rindu kt kawan2 pulak.
confirm terbelit lidah aku nanti cakap ngan korang sbb nak "tukar bahasa"..
my hosmet2 ku = fizi, ila, zai, sue, wae, n hasnur..
geng2 girlz hang out a.k.a Anggerik's.. = kal, k.teha, aini, ain J, nacha, dayah, k.balqis, mek ti, n mai..
budak2 FB n FST yg ku sayam2..hehe;p sayam kerr?



bila mereka berjauhan, ku rindu-rinduan, bila mereka dekat2, ku buat2 tak tahu.
kan dah rindu kat "besfren2" di sana tu. lalala~
*egoku tergugat bila merindui mereka..ahaks!;p

.

5 comments:

pZah said...

ko rindu kt aku tak..wuahaha!

ni la org kata absence makes

heart grow fonder..huhu

soccerlover said...

huhu. rindu gle kt ko..!
yup2! ak stuju la ng quote tu.
neway, slmt meniti sem br nnti..

klamidomonas-ameba said...

ko plng rindu sape? besfwen ke? hehe =p

soccerlover said...

ops~ kal..cane ko leh taw?! malu aku..agagaga;p

Anonymous said...

sekilas ikan di air...aku tw ikan ape...=p
p/s:aku kn power =)

-kal-