June 7, 2009

..masum09 di UUM..

...
Ramai tny aku..join masum? pegi watpe? jd atlet ape? tanpa penat dan dengan poyo nye aku.. ini kad aku..hehehe.
ade rupa pegawai x aku ni??huhu..

ape yg nak cerita di sini ye..hmm.. duk di UUM tu best jgk..dr 13hb-21hb..agak lame la..smpai kebuhsanan jugak.. awl2 pegi tu, ok gak..xplore tempat2 kt situ..
.di sini kami menginap kt kolej muamalat..untuk fasa 1.

pada mulanya, kami diberi peluang untuk memberi sokongan kpd team bola sepak universiti kami..USIM. ye la..sorak dgn penuh smgt..hntr team sorak 3 buah bas..huhu..yeah! kami menang! kami menang sorak je..huhu. semua turut menyokong termasuk atlet2 dr team ping pong, b.tmpar, catur, futsal dan antara game2 lain utk fasa 1..wah2..menang sorak pon jd la..hehe..

.antara pasukan2 sorak usim..a.k.a. atlet2 dan urusetia.

::chess:: ::ping-pong:: ::futsal::
antara2 team2 yg aku dpt meluangkan mase bersama..korang sgt best!
.Hasanah(kiri) = antara atlet catur yg terbaik.

.aku dan mereka(team ping-pong).

..2 dari kiri = atlet futsal, 2 dari kanan = pegawai :-)

pada malam perasmian pembukaan (17hb)..kontigen usim turut memeriahkan malam itu..huhu.
.sebelum perarakan.posing dulu..hehe.

.kami lawan dan kawan..huhu..usim n unimap.


..team fasa 2 n 3 kebanyakan dtg UUM pd 17hb n 19hb..xsempat nk join diorang.. aku balik 21hb bersama2 team2 fasa 1..

so untuk menamatkan kisah2 psl masum yg dh lame lepas ni..huhu.. dgn ini..saya..mengucapkan..

..tahniah kpd semua atlet2 masum..yg telah menang.. dan yg xmenang pon, tahniah kerana telah berusaha bersungguh2..huhu..

..kpd naimoh..mu hebat la main lawnball utk UUM.tp uni aku pon hebat.hehe.sowi, sempat jmpe skejap ja..nti jmpe lg k..

..especially tidak lupa kpd 'ore kapung' yg hebat "lopat tali" di padang b.sepak kerana berjaya meraih pingat emas utk UTHM..hehe..

..dan semua atlet2, pegawai2 usim n urusetia yg terlibat, terima kasih atas usaha dan kerjasama korang..


.bye bye UUM!.


No comments: