June 8, 2010

Part 4 (April 2010) : New Product Launching Day

Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.
-Soren Kierkegaard


Since aku asyik post kisah-kisah yang lama dan ketinggalan zaman, tapi aku still nak sumbat juga apa yang aku nak sumbat kat sini. lama pon lama la, yang penting "hidup mesti maju kehadapan" usim terus maju.. ecece ;p
.
.
07 April 2010. New Product Launching Day (Food Product Launching by USIM Food Biotechnology Students)

[ini lah produk baru ciptaan kumpulan aku:: cendawan lekor]
.ahli kumpulan: Su, fizi, zai, wae, hasanah dan aku.

Lain kumpulan lain produknya. tapi inilah semua hasil usaha food biotech students 3rd year 2010.

[tempower:: tempoyak segera hasil kumpulan Mira dan ahli2nya]

[talam berlauk segera. hasil kumpulan Dayah Azhar dan ahli2nya]

[mushmee: mee daripada cendawan, hasil kumpulan Tasnim dan ahli2nya]

[mushee2: mushroom chips: hasil kumpulan Fikri dan ahli2nya]

[energy bar: cereal bar daripada kumpulan Kal dan ahli2nya]

[Cittaya: coklat hasil kumpulan Sya dan ahli2nya]
boleh juga baca entri ni di blog Sya
...

........
tahniah buat semua yang terlibat. begitu juga junior2 yang terlibat menjayakan program pada hari itu. terima kasih buat Prof Salmah yang banyak membantu kami.
.
tahniah juga kepada pemenang2 :
1. tempower
2. mushmee
3. mushee2
.
.
Sedih juga tak menang hari tu, tapi nak buat camana, rezeki tak ada dan mungkin juga sebab usaha tidak secukupnya seperti kumpulan2 lain yang menang.

dan sekali lagi tahniah buat Mira and the gang. wah3.mereka keluar suratkhabar. dengan jakunnya aku tumpang gembira. kira bangga juga sebab kawan masuk suratkhabar neh.ehee. tumpang glamour la pulak. ;p

**gambar2 produk di atas dikutip dari laman web rasmi usim kecuali gambar suratkhabar tu. ;)

No comments: