June 30, 2010

Stars bola sepak yang telah 'di sumpah'

Masa blog walking tadi,
tetiba aku view video iklan NIKE ni.



Kalau tengok iklan ni, semua watak2 yang ada dikira pemain hebat kononnya. Tapi mengikut tontonan aku kat CAWAN DUNIA kali ni, hmm. kan banyak pasukan2 yang tak dijangka terpaksa balik awal. heh, macam tak percaya aje. Betul ke? haha! tak banyak aku nak komen pasal ni, untuk explaination selanjutnya, baca ini, ini, dan ini.

1 comment:

cendawan putih said...

aku pon ade bace..hahaha