June 24, 2010

tak sampai seminggu dah rindu


Haha! Tulah, siapa suruh deactivate. Aku juga yang nak. hehe, nasib baik la aku kata itu hanya lah sementara. Bukannya apa, macam2 kawan kat situ, kadang2 seronok juga. Walau dah lama tak jumpa, tapi masih boleh berkomunikasi kat situ. Dah la my housemate, Asila dan Hasnur dah balik kampung. Lagi lah rasa gian nak stalk diorang punya page. hmm, tapi diorang pun ada blog, itu pun dah kira ok. Tapi kawan2 lain? huk3. rindu-rindu serindunya. ahaks ;p


Dah ada juga yang bertanya soalan yang ada unsur berkaitan kehilangan aku disitu. eceh, apapun, nantilah aku muncul kat situ balik. Saja je, nanti aku main2 kat fb tu, lupa pulak nak update blog ni. Tak pasal-pasal bersawang lagi. hu.

Bukannya apa, aku tergedik2 nak reactivate akaun ni, sebab rasa nak update status dan letak gambar2 yang aku dah alami dari hari ke hari. huh. macam la kat sini tak boleh buat. Bila sebut pasal update, blog ni tak berapa nak up-to-date sangat. Banyak cerita dah ketinggalan zaman. Lagipun, selalunya aku update cepat2 kat fb. hehe. Tapi apa aku kisah, ini blog aku. Mesti ada juga cerita yang dah lepas2 tu, aku nak jugak sumbat kat sini. Kenangan yang tak boleh dilupakan. Sebut pasal kenangan ni. Nantilah, aku update sikit pasal ekspedisi panjat Broga haritu. aduh tangguh lagi, mana tak nya ketinggalan zaman. hihihi.

***************

Penat juga hari ni. Sebenarnya ni baru boleh relaks2 mengadap laptop ni. Semalam dan hari ni seharian di KLCC. Esok pergi lagi. Haa, buat apa aku ke sana?


seminar: World Halal Research Summit 2010. (23-25th June)


anjuran: Halal Industry Development Corporation (HDC)

wahh! seronok juga sebab dapat banyak ilmu dari researchers yang present diorang punya paper. Walaupun ada sedikit ketidakpuasan hati aku tentang apa yang berlaku especially semalam, hmm.. tapi pedulikan lah semua itu. Yang penting ilmu.. :D

Kalau ikutkan lagi, aku nak share jugak apa yang aku dapat. Tapi nak tunggu sampai habis dulu lah program ni.

ah. ngantuklah. see ya then :)

3 comments:

ila@cendawanputih said...

rindu kamu jugak..=p

Chaied said...

rindu kamoo jugi jugak..:D

lo said...

rindu semua! huuu ~